torsdag 20 januari 2011

Champion


Tack alla vänner och förbedjare mm. En depression skall ta typ ett halvår, men jag tror på mirakel. Miraklet har skett. Jag kom ur det i natt. Många kommer att säga att det inte var någon depression. Tro mig, det var fasansfullt söndag till tisdag...allt svart, tomt och apatiskt. Jag var fångad totalt.

I den helige andes kraft, som är investerad i mig sedan jag blev pånyttfödd kristen, körde vi ut de mörka andliga krafterna som hade lyckats manifestera sig i min själ. Jag är löst helad och fri.

Jag tänker behålla mitt helande .

2 kommentarer:

Sue Norm sa...

Glad you are feeling better. :)
Keep positive. You are a great person with lots of talent. You give so much to us all. Keep smiling,it suits you. Love Sue xx

Tommy sa...

Ta väl hand om dig, Clas!!