söndag 3 augusti 2008

Flintskallen

Jag är bokad till frisören på måndag ... men vänta nu, jag är ju skallepär .. eller är jag ?

Låt oss ta det från början. Avec har klippt mig de senaste åren. Hon har gjort det riktigt bra utom för en tid sedan då det blev litet för kort. Vågsystemet på min frisyr fungerar på så sätt att om man tar för kort i nacken böjer sig ändarna utåt. Jag får ankstjärt eller som jag plägar säga en dragkrok på grund av ett avancerat virvelsystem i nacken. You have spoiled him !!!- utbrast brittiska vännerna en kväll på keikka. Tyckte synd om avec som bara haft mitt bästa i tankarna när lien gick. De vill att jag skall behålla mitt halvlånga hår. Jag brukar låta publiken rösta om min hårlängd innan det bär av till frissan. 20% kort och 80% vill att jag behåller långt. Jag trivs faktiskt inte i kort om sanningen skall fram.

Jag går numera var sjätte vecka hos LondonJames på Oasis i Las Americas. Han är en höjdare på färgning..JA JA JA JAG FÄRGAR MITT GRÅSPRÄNGDA ... Noggrann och ödmjuk kille som har skött frisyren ett bra tag nu.

Jag såg en lockande flintis på nätet häromdagen och fick den käcka ide'n att jag skulle skrämma tanterna som klagade på avecs trimmning. Sagt och gjort jag klonade in en renrakad svål på min egen skalle i Photoshop. Med andra ord:

JAG HAR INTE RAKAT BOLLEN.

Ursäkta alla ni som automagiskt blev offer för mitt lilla spratt. Här nedan originalbilden med både solglasögon och hårsvall.

2 kommentarer:

Kiika sa...

jag blev spratta....:) ha tom sagt åt mamm he du ji raka *skratt*

Anonym sa...

Voine voine ...E siir ju nåo rettså ekta iut...