fredag 29 augusti 2008

Kolla på Tjejjer

Frugan tycker jag är tråkig som inte bryr mig om att flukta på andra fruntimmer. Jag lär vara helt noll koll som inte vet vem typ Bella, Pöire och Kissen är. Det är damer i skriket just nu i Svedala och jag vet inte ens vem dom e och vad de står för.

Idag reparerar vi skadan. jag har nämligen googlat fram en snygging: Claudia mmmm...mumsfilibabba! Hon har litet Bardot över sig. Det säger jag... Brigitte var " Kova Sana " när jag var tonåring.

Los Cristianos vimlar av skönheter både av och påklädda, men jag har vant mig vid dom och stirrar inte eller visslar Hola Guapa! som infödingarna av det manliga gör. I dag sa jag åt frugan att hon var söt .... men det gick inte fram :(


Why Not?

2 kommentarer:

Susanne sa...

Oj! Vicken böna du hittat!

Va, sa du söt? Jag tyckte du sa benranglet?! Eller kanske du sa både och?
Måste säga att du är bra på att ge komplimanger och uppmuntra.
Man blir ju riktigt bortskämd!
Kramizz!
Frugan

Clas sa...

Jag vet ju att vågen inte backar i den takt du önskar, så jag tyckte att Raangälbein va på på plats. Kul att inlägget hade avsedd effekt ...