fredag 9 januari 2009

4th, 4th

Ja som ni ser i senaste inläggs kommentar blev jag av RAGGMUNK utmanad att medverka i en slags budkavle bland olika bloggare runt omkring i världen, där man uppmanas att gå till sina bilder man har i datorn, välja ut den fjärde bilden ur den fjärde bildmappen och skriva nåt om den bilden.

Min bild är .... Tja ett UFO som har landat på altanen.

Nej det är en fotmasserare från ROWENTA. En förkortning på Rouva Wentar. Ja om man kollar noga så väntar frun till höger på att få litet fotmassage.
( stortå i rött)

Vi har skaffat manicken för att mjuka upp fossingarna eftersom vi står på scen 3 timmar varje kväll. Jag dessutom nertyngd av en 5 kilos elbas.

Jag tog bilden och tänkte blogga om den. Det blev inte av ......... eller blev det?

Jag utmanar i min tur Kiika, Uffe och Ove

.

2 kommentarer:

Raggmunk sa...

Då fick du användning av din bild i alla fall. =) KUL

Anonym sa...

Tjena har varit på villan så jag såg din utmaning nu först. jag skall se vad jag får i hop!/ Ove