torsdag 3 april 2008

On the road again ...


Det var ett tag sedan jag bloggade nu ( låter litet bekant hörni ..) Nämen jag har inte varit lat utan vår webuppkoppling har varit sökö. För en vecka sedan fick vi i gång det hela igen, men det har varit mycke på G så jag har inte hunnit med. Nu har jag åter den lyxen at jag kan blogga hemifrån och dessutom i en nyinskaffad läderstol och dessutom i en ny dator och dessutom med en ny 19" TFT skärm. Ja det är som att vara på bio. Har Windows Vista Business edition på denhär datorn så jag kan ha Gadgets till höger på skärmen. Har 2 Weatherbugs...en för Vasa..en för Tenerife Syd. Just nu + 18 hos oss och +1 i Vasa. Vi har fått tillbaka solen och värmen nu i vår här på Tenerife så solbrännan kommer som ett brev på posten. Några brev på posten kommer det inte förövrigt hit. Vi har förlorat många sändningar för att spanska posten är kass. Vill ni sända oss något måste det ske på första klass, annars är det kört.

Inga kommentarer: