torsdag 17 april 2008

År det något fel på mig ...

som inte åker ut till Los Gigantes i morgon och träffar Björn Borg. Jag har backstage pass och allt som jobbar för Sveriges Nyheter här på Tenerife. Fick ett telefonsamtal idag om att få vara med om ett sånthär unikt tillfälle, men jag tackade nej. Jag är inte så sportintresserad att jag orkar sitta av en tennismatch i morgon. Vi är även litet slitna efter att ha kört vår Country Show konstant sedan vår senaste semester i December 2007 och har bokat 4 dagar på lilla ön El Hierro för rekreation.

Formel 1 vore dock en annan sak, men om Benny Andersson kommer till Tenerife...Då vill jag vara med. Det är liksom mer mina takter. Dessutom har jag av goda vänner i Sverige fått 3 par Börje Salming kalsonger som jag går runt i. Det skulle kanske krocka med herr Borgs kollektion. På min merca-tshirt står det numera Heikki Kovalainen, finländsk Mercedesförare i formel1, som i nästa etapp går av stapeln i Spanien 27/4.

Icing !!! .. som man säger på tennis-greenen !

Baakhovo: Satin Sheets - Jeanne Pruit

Inga kommentarer: