fredag 27 juni 2008

Smycken Del3

Mitt i en inspelning med Stig Snickars orkester hände det! .... Susanne och jag förlovade oss en fredag och på kvällen satt jag och spelade in i musikstudion i Sundom. Niotiden kunde jag inte hålla mig längre, utan sade till grabbarna att jag måste nog åka hem redan. - Va är du sjuk? ...Nä men förlovad.
Den nedre ringen fick jag då av Susanne. Det är en slät ring med facetterade kanter. Ringen är gjord i vitt guld. Vi växlade ringar utanför Hovisepät guldsmed invid Vasa torg.

Vigselringen är exakt samma storlek och material men har 3 st diamanter. Den fick jag 23.01 1991. (Se vad ja kan :))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser ut som gubben blivit lite fetare på senare år? Inte får han bort dom ringarna inte!

Clas sa...

..Tills döden skiljer oss åt ...honey ...

Anonym sa...

leave the man alone -det sägs att: 'love hurts', eller hur? :)

Clas sa...

Har förstorat ringarna nu ...Glider on off som ingenting