lördag 20 juni 2009

Mördaren


Jag är skyldig till 2 mord.

1990 kom frassen hemsläpandes på sig själv efter ett riktigt ordentligt slagsmål och var så illa sargad att jag var tvungen att hämta en spade och klappa till den tills det blev alldeles tyst.

1999 var jag på promenad uppe på Guasabergets platå här invid Los Cristianos. Plötsligt mötte jag en stor fiskmås som blödde ordentligt under höger vinge. Vingen var helt avbruten och fågeln skulle aldrig mer kunna lätta från marken. Den såg på mig med en " hjälp mig ur detta" blick, så jag sökte upp en stor sten och slängde den med full kraft i huvudet på fågeln.

Jag har aldrig varit intresserad av att döda någon, men mot min vilja var jag nödgad att befria dessa två från sina krämpor.

Att jag sedan är en seriemördare när det gäller skrottar och krankar ... är en helt annan historia

1 kommentar:

TTT sa...

"San Quent'n I hate ev'ry inch of you.."