lördag 13 juni 2009

Stor Hälsoundersökning


När jag fyllde 30 var jag förhindrad att kolla min hälsa i Finland. När jag fyllde 40 blev jag kallad i Umeå, men vi flyttade till Finland 2 veckor före det datumet. Så jag har inte varit och undersökt mig på 29 år. Senast var i Finska armén 1981. Jo ett undatag är på flygskolan i Florida, men det var mest : Do you hear me? Do you see me etc...

Nu har jag då äntligen kommit mig iväg och de testade allt! Stötdämpare, blinkers ... Ja you name it. Den 19:e får jag reda på om jag är mer död än levande. Min misstanke är att jag nu kommer att ha och få en massa sjukdomar. Det var kanske bättre när man inget visste ändå ...

Om man kollar noga så är det väl nog nån gammal camel kvar på ena sidan.

1 kommentar:

TTTePeCa sa...

Åh du är ju så avväpnande befriande och rolig i allt allvar!! Clas for president!
Ilman aseita vapauteen ja sellaista..