onsdag 26 december 2007

Tomtar på loftet


Jag vaknar varje morgon med en melodi i skallen. Det har pågått i många år nu. Det är inte nya låtar utan sådana som jag har hört förut. Tänker blogga ut dem under rubriken: Dagens Loft:
Jag skaffade ny juppinall i Finland en Nokia 6555. Denhär modellen släpps inte på Tenerife förrän i Februari, så nu borde man ju gå runt i affärerna och låtsas fråga efter reservdelar;) Jag har haft Nokia jämt utan för några snedsprång åt GL hållet. Det är svårt att hitta accu åt GL, så nu kör jag säkert. Nokia har ny USB-standard så jag väntar på nya kabeln. Tills dess flyttar jag foton via Bluethoot...men det är trögt. Idag skall jag göra en länk från hemsidan till bloggen. Jag har mest engelsktalande besökare på hemmisen, så jag vet inte om det är så stor vits... www.clasholm.com . Nä man får väl ta sig ut en stund...Jag skall posta ett paket åt Ronnie..Värst va man va lik Molgan på bilden

Dagens Loft: Tomtarnas vaktparad - Walt Disney

Inga kommentarer: