fredag 29 maj 2009

DB 17


Tjära Dagbok!
26 grader kl 17

Idag har jag lekt turist. Jag gick ner till playa Los Cristianos och satte mig på en parksoffa och spanade in turismen. Jag satt bra länge och KÖPTE EN MJUKGLASS!!. Det har inte hänt på 1000 år. Bildbevis nedan!. Ja, jag har inte helt enkelt brytt mig i glassätande. Det är flera saker som jag inte bryr mig i. Jag har tillexempel aldrig satt i en slant i nån spelautomat. Jag har aldrig knarkat eller rökt hash å sånt. Jag har helt enkelt inte varit intresserad. Det har aldrig värkt i någon kaffetand. Jag dricker kaffe ibland för att vara social, men jag vill egentligen inte ha det heller.

Om jag har känt sug efter någonting, så är det salt lakrits eller Hooters hotwings. Jag tog en strövare ut i hamnen. Det är så fridfullt där och doftar sjö. Väl hemma väntade avec med en handelslista. Troligen har butikerna stängt i helgen, så vi bunkrar mat för 3 dagar.

Jag har limmat fast linserna från såna där billiga förstoringsläsglasögon ovanpå linserna på ett par gamla egna brillor. Nu har jag nästan röntgensyn. Det är kul att se alla smådetaljerna på dataikonerna igen, och så ser jag sekundstrecken på Rolexen. Ja ja, jag SKAAA gå till optikern snart. 3 dagar kvar av semestern.

Inga kommentarer: