måndag 18 maj 2009

DB9


Tjära Dagbok!
22 grader kl 22

Var således till Santa Cruz idag. Frugan fick på sjukis en sorts färdsktivare inmonterad, som skall avläsas i morgon. Så vi hamnar dit igen i morgonbitti samma tid. Vi kommer antagligen att ta en sajtsiing i Mercedesbergen samtidigt. Vi shoppade klart idag. "Skönhets- måste -ha -grejer " från Yves Råger och sill i mängder på IKEA. Jo jo, IKEA har funnits en lång tid på Tenerife. Vi besöker dem 4-5 ggr i året.

Javisst! Jag fick min Melodica. Numera heter de Melodion och tillverkas av Suzuki. Jag äger således nu en SUZUKI MX-27. En grön ... min barndoms var också grön. Den låter både som ett dragspel och ett munspel, beroende på hur den hanteras. Mot kvällen var jag på flygplatsen och filmade landningar. Hoodelade vilken dag !

Inga kommentarer: