torsdag 31 januari 2008

7 sanningar om mig

Det går en trend nu inom bloggningen att utmana varandra att blogga 7 sanningar om sig själv. Jag tycker det är rätt så bra för man spånar in på sina intressen ..typ datorspel, antikviteter, bebisar och vad vet jag...

Här är mina:

1-Jag är målinriktad...bestämmer jag mig för att göra en sak blir den utförd
2-Njutnings människa ....gillar stimulans i form av upplevelser, men inte genom droger
3-Inte djurvän ... Har haft några mascots... men de svarade inte på tilltal... rätt dumma faktiskt + orenliga.
4-Troende .... tror att saker som inte kan ses med det vanliga ögat finns ....typ det andliga. Har studerat i ämnet och vet skillnaden mellan ond och god andevärld.... Tror på Gud den allsmäktige skaparen och på en levande Jesus Kristus.
5-Prylnisse... min frus uttryck... små tekniska prylar som gör livet lättare är välkomna ( har alla)
6-Optimist... tror gott om alla... blir lurad ofta. Blir inte arg på dem, utan tycker synd om de som bygger sin tillvaro på lögner.
7-Mercedes-Benz freak... Pappa hade en fin blå automatic. Jag har haft 5 olika. Det är kvalitet... Det är design... Det är närvaro...sade han drömmande...

Baakhovo: "Seasons in the Sun" Terry Jacks

Inga kommentarer: