onsdag 2 januari 2008

Vill ni se en stjärna ...

...se på mig. Jag kanske bloggar för ofta. Kom på att det kanske ser ut som att man inte skulle ha något annat att göra eller ännu värre att man verkar egotrippad. Jag kanske ska ta en paus. Va tycker du...kommentera!

Jag var keyboardist i österbottniska dansbandet Sound en tid. Vi hade delad spelning med Pernilla Wahlgren i Forsby på toppen en lördagkväll. Jag kom på att jag har träffat henne eftersom dagens Loft är en låt med henne. Vi hade vitt skilda tekniker att ladda upp för uppträdandet. Pernilla och bröderna Ingrosso satt i spagat och lyfte tyngder samt armhävde sig tills de var alldeles igenomsvettiga. Deras loge såg ut som et gym. Vi däremot satt i några bekväma soffor och tryckte in vetebullalängder som sköljdes ner med Päärynä, Rally och kaffe. Undrar vem som hade mest energi den kvällen ?

Dagens Loft: Picadilly Circus - Pernilla Wahlgren

1 kommentar:

Anonym sa...

Satt även Pernilla i spagat? Kunde hon det?